Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Klein&Klassiek doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen/registreren.

1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje;
2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
3. vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’;
4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
5. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’;
6. kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden, maximaal binnen 48 uur. Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bij besteding vanaf €100,00 gratis. Als in geval van retournering het bedrag onder de €100,00 komt, worden deze kosten alsnog verrekend. De standaard verzendkosten zijn €2,95 per bestelling.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?

U kunt uw mailadres wijzigen door een mailtje te sturen naar [email protected], met vermelding van uw naam, uw oude en uw nieuwe mailadres.

Hoe kan ik mijn bestelde producten retourneren?

Retourneren is mogelijk binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. Afgeprijsde artikelen, beenmode en accessoires zijn hiervan uitgezonderd. Artikelen gekocht op een verkoping mogen alleen omgeruild (en dus niet geretourneerd) worden i.v.m. afdracht aan de stichting.

Voordat u een artikel retourneert dient u dit eerst aan te geven door het sturen van een e-mail naar [email protected] Hierin vermeld u welk artikel u wilt retourneren. Pas na bevestiging en instructies van Klein & Klassiek kunt u het artikel terugsturen.

Het door u gekochte artikel kan uitsluitend met aangehecht prijskaartje en bijgevoegde factuur worden geruild of geretourneerd. De factuur ontvangt u digitaal.

Hoe werkt het met de verzendkosten bij omruilen?

Voor de verzendkosten voor het omruilen van artikelen hanteren we ons standaard verzendtarief van €2,95.

Wat moet ik doen als, ik een klacht/compliment heb?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar u als klant. We willen dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Bent u niet tevreden of juist heel enthousiast? Wij horen het graag! Mailen kan naar [email protected]

Hoe blijf ik op de hoogte van de nieuwe collectie en acties?

Dit kan door u aan te melden voor de nieuwsbrief. U kunt een mailtje sturen naar [email protected] met vermelding van uw naam en mailadres.

Hoe blijf ik op de hoogte van de agenda?

De agenda kunt u vinden in de agenda op onze webshop. Ook kunt u op de hoogte worden gehouden middels onze nieuwsbrief. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan door te mailen naar [email protected] met vermelding van uw naam en mailadres.